L'Ajuntament implanta un nou servei de comunicació d'incidències a la via pública a través de WhatsApp
El passat 27 de gener, l'Ajuntament de Palau, en roda de premsa, va comunicar als mitjans de comunicació que ha obert una nova línia de WhatsApp que permetrà a la ciutadania informar al moment, a través del seu telèfon mòbil, dels desperfectes que detectin als carrers i a l'espai públic de la vila, proporcionant així un sistema ràpid i eficient de la gestió de les incidències.
674 740 600
El telèfon 674 74 06 00 és converteix en una nova via de comunicació habilitada perquè els veïns i veïnes puguin:
- Donar part de desperfectes que es detectin al carrer.
- Enviar la localització de la incidència.
- Enviar una breu descripció dels desperfectes.
- Enviar fotografies.
La ciutadania pot transmetre aquests missatges durant les 24 hores dels 365 dies de l'any.
Cal destacar però, que les incidències seran ateses pels serveis tècnics de dilluns a divendres, de 8h a 15h. Els avisos seran traslladats als Serveis Tècnics de l'Ajuntament, encarregats de derivar cada incidència a l'àrea municipal corresponent i d'avaluar-ne el grau d'urgència en l'actuació.
Pel que fa a altre tipus de queixes o suggeriments, es pot continuar fent de forma telemàtica, a través del formulari de la seu electrònica, o presencialment a les Oficines d'Assistència en Matèria de Registres [OAMR] a l'edifici de l'Ajuntament [Plaça de la Vila 1, en horari d'oficina de 9 a 14 h. Telèfon 93 864 80 56].
En cas d'incidència molt urgent, s'ha de comunicar directament a la Policia Local telefònicament al número 93 864 96 96.