serveis
17-04-2020 #225

OAC 360º, un servei d'assistència per a realitzar tràmits online

225-servei-assistencia-online-oac-360-1587108053
×

L'Ajuntament de Palau-solità i Plegamans va posar en marxa, el passat 26 de març, l'OAC 360º, un nou servei d'assistència per ajudar la ciutadania a realitzar tràmits online amb l'Ajuntament.

L'OAC 360 º ofereix ajuda davant qualsevol dubte sobre el procediment a seguir o els requisits necessaris per fer tràmits telemàtics

L'objectiu d'aquest nou servei telefònic i telemàtic OAC 360 º és el de facilitar l'accés i interacció dels usuaris amb els procediments electrònics impulsats des del consistori, resolent les incidències amb què aquests es puguin trobar durant les seves tramitacions.

Es resoldran dubtes sobre aspectes relacionats amb la presentació d'instàncies electròniques, amb l'ús de plataformes de contractació, amb la recepció de notificacions electròniques, amb inscripcions telemàtiques, entre d'altres.

Es tracta d'un servei totalment gratuït, amb el qual es vol afavorir un fàcil accés als tràmits municipals i familiaritzar particulars, empreses i entitats amb les noves plataformes telemàtiques que permeten una relació amb l'administració més eficaç i còmoda. El servei permetrà inclús la connexió remota amb el PC de l'usuari, si aquest ho autoritza, per a la resolució d'incidències.

Aquest nou servei afavoreix el fàcil accés als tràmits municipals que es poden fer online dins el procés d'implantació de l'administració electrònica que permet fer tràmits des de qualsevol lloc, durant les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any.

Servei OAC 360º

Per a contactar amb el servei OAC 360º, es pot fer per telèfon, trucant al 93 864 93 93, de dilluns a divendres, de 8 a 20 h; o bé, enviant un correu electrònic a oac360@palauplegamans.cat.

Els tipus de consultes que es poden fer han de tenir a veure amb el procediment per a la presentació d'instàncies electròniques, ús de plataformes de contractació, notificacions electròniques, inscripcions telemàtiques…

El servei inclou la connexió remota a l'ordinador de la persona que faci la consulta, quan sigui necessari, per a la resolució satisfactòria de la incidència, sota autorització expressa del ciutadà/ana.