serveis
11-12-2020

Nombroses queixes pel mal funcionament de l’oficina de Correus

232-queixes-pel-mal-funcionament-de-correus-1607685228
Els Fulls Oficials de Queixa, Reclamació i Denúncia de l’OMIC. [Foto: Aj.].

Arran del mal funcionament del servei de Correus des de fa 8 mesos, els veïns i veïnes de PsiP han fet arribar a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor [OMIC] les seves queixes, majoritàriament, degudes al retard en el repartiment de cartes, notificacions diverses i, principalment, a la manca del servei, ja que fa setmanes o mesos que no reben el correu.

×

Segons ha informat l’Ajuntament de PsiP, se n’ha fet trasllat d’aquestes queixes al cap de distribució i al cap de l’oficina de Correus de la vila, en una reunió que la tècnica de l’OMIC va mantenir fa uns dies a les instal·lacions del municipi. Els responsables de l’oficina van manifestar en la reunió que havien patit una reducció a la meitat de la seva plantilla, passant dels 8 treballadors habituals a només 4.

Davant d’aquesta situació, l’OMIC ha proporcionat a l’Oficina Local del Servei Postal els «Fulls Oficials de Queixa, Reclamació i Denúncia», per tal de facilitar la presentació de les queixes de la ciutadania que, una vegada registrats a l’Ajuntament, seran lliurats a l’òrgan competent, el Consell Superior del Servei Postal.

L’Ajuntament, a més, a posat a disposició el formulari de L’OMIC de queixes al web municipal. També es pot demanar cita prèvia al registre municipal per a realitzar el tràmit al mateix consistori —93 864 80 56—. Les persones afectades però, s’han d’adreçar primer a l’oficina de Correus per a realitzar la seva queixa i/o reclamació.

Així mateix, també es pot trucar al telèfon de contacte de Reclamacions de Correus —900 400 004— perquè tothom que hagi patit aquest mal servei pugui presentar una queixa.