opinió
13-11-2020 #231

Comunicat de JUNTS, Palau-solità i Plegamans

231-comunicat-de-junts-palau-solita-i-plegamans-1605254018

El passat dia 4 d’Octubre va finalitzar el congrés fundacional de Junts, el nou partit liderat pel MHP Carles Puigdemont, que s’ha desenvolupat de forma telemàtica al llarg de deu setmanes del 25 de juliol al 3 d’octubre.

×

Durant aquest temps, s’han debatut i aprovat per àmplia majoria les ponències política i organitzativa en les quals es reafirma el compromís amb l’1 d’octubre i es reitera la necessitat de treballar per la independència, la constitució de Catalunya com un nou Estat d’Europa en forma de República, construir un país de progrés, cohesionat i modern. Junts es un partit que té l’aspiració de sumar per a ser més forts, de convertir-se en el corrent central d’un país que és divers i plural. La República que desitgem construir o és de tots o no podrà ser.

El conjunt d’associats i simpatitzants de Junts de Palau-solità i Plegamans, procedents de diverses sensibilitats ideològiques i que des de les primeres eleccions del 21 de Desembre de 2017, hem vingut donant suport a aquest espai polític [la candidatura de JuntsxPsiP a les eleccions municipals és un clar exemple], han manifestat la seva adhesió unànime al nou partit, incloent-hi la pràctica totalitat de militants del PDeCat.

Finalment, manifestar igualment que Junts és una proposta política amb les portes obertes a tothom que comparteixi la necessitat d’anar plegats i de sumar per ser més forts, a l’hora de protegir i fer possible el futur del nostre país.

Palau-solità i Plegamans, dissabte, 16 octubre de 2020

JUNTS