La cadena catalana de pirotècnia 'La Traca' obre botiga per la revetlla de Sant Joan
La Traca inaugurarà set punts de venda permanents en aquesta campanya, 1 a Palau-solità i Plegamans, 4 a Barcelona, 1 a la ciutat de Lleida i 1 a Olot.
La Traca, empresa familiar nascuda a Palau-solità i Plegamans fa 40 anys, ha anunciat l'obertura d'una nova botiga al municipi durant el mes de juny i en motiu de la revetlla de Sant Joan, que se sumaran a les 6 més que la cadena té previst obrir per aquesta campanya.
La nova botiga estarà situada al carrer de Can Cortès, núm. 35, davant del CAP i proporcionarà «una experiència de compra única als amants dels focs artificials». Els clients podran gaudir d'un «assessorament professional i personalitzat per part de l'equip de La Traca, que estarà encantat d'oferir consells sobre els millors productes i com fer-ne un ús responsable perquè la celebració d'aquesta revetlla sigui inoblidable», segons informa CIALFIR.
La cadena catalana compta amb una àmplia experiència en la indústria de la pirotècnia i ofereix una extensa gamma de productes de qualitat que compleixen tots els requisits de seguretat establerts. La Traca disposa d'un ampli catàleg per satisfer les necessitats de tots els clients, disponible també on line, www.latraca.cat, que permet descobrir i conèixer més còmodament els productes i fer reserves anticipades.
La Traca, empresa responsable social i medi ambientalment
La companyia catalana líder en pirotècnia té un alt compromís amb la societat i amb el medi ambient. Pel que fa a la societat, el 55% dels productes del seu catàleg són tipificats de baixa sonoritat, per respectar a les persones amb sensibilitat auditiva i també als animals —pet friendly—. Per altra banda, l'empresa està duent accions de sostenibilitat per reduir l'impacte medi ambiental: el 50% dels productes de catàleg no contenen plàstic i el 60% utilitza cartró reciclat.
La Traca ha volgut també col·laborar en aquesta campanya amb els més petits. Enguany comprant un Lot Revetlla de Sant Joan, 4 euros de la compra es destinaran directament a l'ONG «Pallapupas», i com a agraïment per la contribució, regalaran als clients un nas de pallasso.
«Pallapupas» és una reconeguda ONG que treballa per aportar alegria i suport emocional a pacients, especialment a nens, adolescents i persones grans hospitalitzades o en situació de vulnerabilitat.
JMP 02•06•2023 | Font: CialFir