empresa
17-03-2020 #224

Molismedia, ara, 360º

224-molismedia-ara-360-1584448265
Marc Moliner, CEO de Molismedia.
×

L'agència de marketing digital Molismedia, amb seu a Barcelona i Palau-solità i Plegamans, es reinventa per anar un pas més enllà en la gestió integral de projectes digitals.

Una renovada Molismedia, fruit de l'evolució tant de l'empresa com del seu equip. El canvi d'imatge és només una conseqüència d'una transformació més profunda que porta gestant-se des de fa temps en el nucli de l'agència.

«Som els mateixos de sempre, seguim sent una agència de marketing digital multidisciplinar. Però la nostra antiga marca ens encasellava com una agència creativa, centrada en els continguts. No reflectia la complexitat tecnològica que podem desenvolupar en alguns dels nostres projectes», segons indica Marc Moliner, CEO de Molismedia.

Aquesta sofisticació en els serveis que ofereix l'agència ha portat a l'equip a modificar tota la imatge corporativa, de tal manera que transmeti aquests nous matisos. La decisió és fruit de la millora constant, de les ganes de créixer i de mirar cada vegada més amunt. Professionalitat i rigor en tot el que fan són conceptes que sempre els han acompanyat, per això el canvi es feia del tot necessari.

Molismedia és una agència de marketing digital especialitzada a crear i optimitzar entorns digitals per a empreses. Ofereix un servei integral de marketing digital per a assolir els objectius dels seus clients.

Han desenvolupat una metodologia única en la qual tots els serveis s'interrelacionen. Així aconsegueixen que cada acció realitzada tingui la màxima repercussió i contribueixi a l'optimització dels projectes.

El seu objectiu és acompanyar els clients en tot el procés de creixement en l'àmbit digital per fer-los arribar el més lluny possible.