empresa
05-02-2024 #267

Mango inaugura la seva primera botiga a la plataforma Roblox

267-mango-referma-la-seva-aposta-per-la-innovacio-virtual-1707111083
Foto: Mango.

La companyia inaugura aquest mes la seva primera botiga a la plataforma, on els usuaris podran comprar peces de roba i productes digitals de Mango Teen per als seus avatars. La iniciativa reforça l'aposta de Mango per la innovació i la construcció d'un ecosistema capaç d'oferir experiències, serveis i productes diferencials al món físic, digital i virtual per als seus clients.

×

Mango, un dels grups principals d'Europa de la indústria de la moda, ratifica la seva aposta per la innovació digital amb l'entrada a Roblox, la plataforma immersiva global de comunicació i connexió que compta amb més de 70 milions d'usuaris actius diàriament. En concret, la companyia inaugura aquest mes la seva primera botiga immersiva a la plataforma, ubicada al centre comercial virtual Outfit Shopping Mall, on els usuaris podran comprar peces de roba i productes digitals de Mango Teen per als seus avatars.

Juntament amb el partner digital BrandNewVerse, la companyia s'ha convertit en col·laborador principal d'Outfit Shopping Mall, el centre comercial d'estil realista ambientat en una illa del mediterrani, que s'inaugura aquest mes a Roblox, amb l'objectiu de reforçar-ne el aposta per la innovació i la construcció d'un ecosistema capaç d'oferir experiències, serveis i productes diferencials per als seus clients als diferents mons —físic, digital i virtual—.

L'Outfit Shopping Mall és un punt de trobada virtual pels usuaris de Roblox, on poden explorar botigues de marques reals o establiments impulsats per creadors nadius de la plataforma; provar-se i comprar peces de roba i objectes digitals i gaudir d'experiències selfie-spots que permeten capturar moments de l'experiència de compra i compartir-los amb altres usuaris.

Així, a més a més d'exposar i vendre virtualment els productes de Mango Teen, el nou punt de venda de Mango oferirà als usuaris de la plataforma un espai d'interacció. La botiga també compta amb una estètica d'estil mediterrani, alineada amb l'estil New Med que impulsa Mango als punts de venda físics.

D'aquesta manera, els usuaris de Roblox tenen l'oportunitat de comprar virtualment les col·leccions que es troben a les botigues físiques de la companyia, a través del marketplace de Roblox, i es poden provar peces i productes de forma immersiva a l'establiment de la marca dins de l'Outfit Shopping Mall. El grup també llançarà dissenys exclusius per al metavers en esdeveniments especials dins de la plataforma.


JMP 29012024 | Font: Mango