Com presentar la documentació sense identificació electrònica
Arran de la situació excepcional, l'Ajuntament ha suspès, temporalment, tots els terminis administratius.
Tot i això, encara hi ha persones que tenen la necessitat de presentar documentació, tant a l'Ajuntament com a d'altres administracions públiques.
Fins al moment, només es podia presentar documentació al registre general de l'Ajuntament de forma electrònica.
Ara, l'Ajuntament ha seguit l'exemple de l'Ajuntament de Ripollet i ha habilitat a tot el personal funcionari del Servei d'Atenció a la Ciutadania [SAC] per tal que puguin actuar com a representants d'aquestes persones davant del propi Ajuntament o d'altres administracions.
Les persones interessades en fer tràmits només han de contactar amb el SAC mitjançant un correu electrònic —info@palauplegamans.cat— on se'ls facilitarà el formulari d'autorització i se'ls informarà de la documentació necessària per a realitzar el tràmit.
Podeu consultar tota la informació en aquest enllaç: Com presentar instàncies i documents si no es disposa de mitjans d'identificació digital.