serveis

19-02-2020 #223

L'Ajuntament implanta un nou servei de comunicació d'incidències a la via pública a través de WhatsApp

alt
La regidora de Comunicació i Transparència, Eva Soler, i l'alcalde, Oriol Lozano, a la presentació del nou WhatsApp. [Foto: Ajuntament].

El passat 27 de gener, l'Ajuntament de Palau, en roda de premsa, va comunicar als mitjans de comunicació que ha obert una nova línia de WhatsApp que permetrà a la ciutadania informar al moment, a través del seu telèfon mòbil, dels desperfectes que detectin als carrers i a l'espai públic de la vila, proporcionant així un sistema ràpid i eficient de la gestió de les incidències.

674 740 600

El telèfon 674 74 06 00 és converteix en una nova via de comunicació habilitada perquè els veïns i veïnes puguin:

  • Donar part de desperfectes que es detectin al carrer.
  • Enviar la localització de la incidència.
  • Enviar una breu descripció dels desperfectes.
  • Enviar fotografies.

La ciutadania pot transmetre aquests missatges durant les 24 hores dels 365 dies de l'any.

Cal destacar però, que les incidències seran ateses pels serveis tècnics de dilluns a divendres, de 8h a 15h. Els avisos seran traslladats als Serveis Tècnics de l'Ajuntament, encarregats de derivar cada incidència a l'àrea municipal corresponent i d'avaluar-ne el grau d'urgència en l'actuació.

Pel que fa a altre tipus de queixes o suggeriments, es pot continuar fent de forma telemàtica, a través del formulari de la seu electrònica, o presencialment a les Oficines d'Assistència en Matèria de Registres [OAMR] a l'edifici de l'Ajuntament [Plaça de la Vila 1, en horari d'oficina de 9 a 14 h. Telèfon 93 864 80 56].

En cas d'incidència molt urgent, s'ha de comunicar directament a la Policia Local telefònicament al número 93 864 96 96.

  • whatsapp
  • serveis
  • notícies
  • palau-solità i plegamans
  • l'alzina

comparteix la notícia...