economia

17-04-2020 #225

Com presentar la documentació sense identificació electrònica

Arran de la situació excepcional, l'Ajuntament ha suspès, temporalment, tots els terminis administratius.

Tot i això, encara hi ha persones que tenen la necessitat de presentar documentació, tant a l'Ajuntament com a d'altres administracions públiques.

Fins al moment, només es podia presentar documentació al registre general de l'Ajuntament de forma electrònica.

Ara, l'Ajuntament ha seguit l'exemple de l'Ajuntament de Ripollet i ha habilitat a tot el personal funcionari del Servei d'Atenció a la Ciutadania [SAC] per tal que puguin actuar com a representants d'aquestes persones davant del propi Ajuntament o d'altres administracions.

Les persones interessades en fer tràmits només han de contactar amb el SAC mitjançant un correu electrònic —info@palauplegamans.cat— on se'ls facilitarà el formulari d'autorització i se'ls informarà de la documentació necessària per a realitzar el tràmit.

Podeu consultar tota la informació en aquest enllaç: Com presentar instàncies i documents si no es disposa de mitjans d'identificació digital.

  • covid mesures
  • economia
  • notícies
  • palau-solità i plegamans
  • l'alzina

comparteix la notícia...